مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-12سياسي

فرماندار جدید بیجار معرفی شد


طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از زحمات علی اکبر ورمقانی تقدیر شد و احمد قاسمی به عنوان فرماندار جدید بیجار معرفی شد.

- ، امام جمعه بیجار روز شنبه در آیین تقدیر و معارفه فرماندار شهرستان بیجار که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن سینما آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت ها ماندگار نیستند و یک اصل در مدیریت اسلامی که وجود دارد و این است که مدیر از زحمات مدیران گذشته تقدیر کند و این مسئولیت را که بر عهده دارد امانت تلقی کند.

حجت الاسلام مرادی افزود: اگر مدیر این مسئولیت را امانت تلقی نکند خیانت ایجاد می شود و حضرت رسول اکرم (ص) نیز در حدیثی می فرمایند که مسئولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم باشد.

وی تأکید کرد: اصل دوم برنامه ریزی برای انجام امور و اصل سوم سازماندهی امور است و در نظام جمهوری اسلامی نیز سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه در همین راستا وجود حرکت می کنند.

امام جمعه بیجار در ادامه عنوان کرد: فرماندار سابق شهرستان بیجار همکاری و تعامل بسیار خوبی با مردم و مسئولین داشت.

وی با تبریک به فرماندار جدید تصریح کرد: خوشبختانه فرماندار جدید شهرستان پیش از این نیز مسئول بخشدار چنگ الماس بوده و در بخش یاسوکند نیز حضور فعالی داشته و توانسته است بسیاری از مشکلات شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید بیجار معرفی شد

فرماندار جدید بیجار معرفی شد