مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-12اقتصادي

1401 سال پر اشتغالی خواهد بود


سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه کاریابی ها بازوان اجرایی قوی برای دولت و فعالان عرصه اقتصادی به شمار می آیند، - گفت: کاریابی ها افسران خط مقدم کار و اشتغال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دارایی در نشست با کاریابی های استان البرز با اشاره به هم افزایی و تعامل موثر کاریابی های استان با اداره کل کار در خصوص اشتغال کارجویان گفت: هم افزایی و تعامل مناسب بین اداره کل و کاریابی ها می تواند منجر به پیشرفت فرایندها در روند معرفی کارجویان به مشاغل گردد و هدف اصلی این جلسات نیز شناسایی فرصت ها و ظرفیت های استان برای اشتغال است.

وی گفت: همه شما عزیزان صاحبان ایده و الگو هستید و ما و شما باید به عنوان همکار از فرصت همکار بودنمان برای حل مشکلات در این خصوص استفاده کنیم و در این راستا باید جلسات به طور مداوم و همراه با ارتباط همیشگی باشد.

وی ادامه داد: باید برای کاریابی پا را فراتر گذاشته و مسائل را بازنگری کنیم و ضمن مرور آیین نامه و دستورالعمل های قانونی فعالیت های خود را به روز نمایید.

دارایی با اشاره به اخبار نوید بخش اشتغال برای سال جدید گفت: سال 1401 انشاالله سال پر شغلی خواهد بود و صنایع سبک و سنگین ورود خواهند کرد و قرار است تسهیلات داده شود و کارخانجات جدید افتتاح گردد و شغل ها و نیروی کار به استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1401 سال پر اشتغالی خواهد بود

1401 سال پر اشتغالی خواهد بود