مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-12اجتماعي

آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آغاز طرح های ملی امداد و نجات نوروزی و جوانان هلال احمر سفیران ایمنی سلامت و نشاط اجتماعی در استان خبر داد.

-  علیرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح نوروزی سازمان امداد و نجات هلال احمر از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی مجموعا 13 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و 4 پایگاه موقت و سیار و یک پایگاه کوهستان در محورهای استان استقرار خواهند داشت و همچنین 140 نفر روز امدادگر و نیروی عملیاتی در این پایگاه ها ارائه خدمت می کنند.

محمودی بیان کرد: رهاسازی و نجات مصدومین، ارائه کمک های اولیه سرپایی، همکاری با اورژانس و انتقال مصدومان، اسکان و تغذیه اضطراری متناسب با شرایط و .

از جمله خدماتی است که توسط امدادگران ارائه می شود.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح طرح ملی جوانان پرداخت و افزود: در این طرح 6 پست ثابت و 3 اکیپ سیار سحاب، خدمات بشردوستانه و ارائه کمک های اولیه امدادی وآموزش های همگانی  جمعیت را با رویکرد ایمنی و سلامت مسافران به ویژه پیشگیری و کاهش آسیب پذیری کودکان در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر، پایانه های مسافربری و مبادی ورودی شهرها ارائه می دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند

آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند