مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-12سياسي

دشمن به اسم آزادی، قانون شکنی را ترویج می کند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به اسم آزادی، قانون شکنی را ترویج می کند، گفت: باید دلسوزانه معایب قانون شکنی را تبیین کنیم.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل نگه داشتن جامعه بر محور قانون و قانونمداری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون کشور ما نیز برگرفته از دین است، بیان کرد: دشمنان از جنگ، درگیری و ترور و تحریم و ایجاد شبهات فکری برای دور نگه داشته جامعه از قانون و دین ابایی ندارد و به با عناوینی چون آزادی نیز این کارها را انجام می دهند.

عبادی با اشاره به مسئولیت نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان ادامه داد: در برخوردها باید به این نکته توجه داشته باشیم که عموم مردم و جوانان نسبت به قانون ممکن است جاهل باشند ولی معاند نیستند.

وی با تأکید بر اینکه افراد دارای مسئولیت باید کار فرهنگی و تبیینی نسبت به قانون و مزایای آن را داشته باشند، افزود: البته در مورد افراد قانون شکن و معاند شرایط متفاوت است و نیروی انتظامی وظیفه خود را به درستی انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هیچ فرد عاقلی به صورت عمد قانون را زیر پا نمی گذارد و تنها ممکن است لغزش هایی برای او به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به اسم آزادی، قانون شکنی را ترویج می کند

دشمن به اسم آزادی، قانون شکنی را ترویج می کند