مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-12اقتصادي

قدردانی رسانه ها از ابلاغ قانون آگهی دولتی و افزایش بودجه یارانه مطبوعات


تحقق این مهم در شرایط تحریمی کشور و مشکلات اقتصادی آن، گامی بزرگ در جهت حمایت از بقای رسانه ها و ایجاد انگیزه برای تداوم فعالیت فرهنگی قلمداد می شود.

- در بخشی از این پیام آمده است: تحقق این مهم در شرایط تحریمی کشور و مشکلات اقتصادی آن، گامی بزرگ در جهت حمایت از بقای رسانه ها و ایجاد انگیزه برای تداوم فعالیت فرهنگی قلمداد می شود.

انجمن مدیران پایگاه های خبری استان تهران و انجمن صنفی مدیران رسانه، در پیام های جداگانه از ابلاغ قانون آگهی های دولتی، توسط معاون اول رییس جمهوری و افزایش بودجه یارانه مطبوعات در سال 1401 قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس هیات مدیره انجمن مدیران پایگاه های خبری استان تهران طی نامه ای از معاون اطلاع رسانی و امور مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای ابلاغ الزام همه دستگاه ها به انتشار آگهی دولتی از مرجع معاونت مطبوعاتی و اجازه استفاده پایگاه های خبری از این امکان قدردانی کرد.

در بخشی از نامه امیرعلی امیری، خطاب به فرشاد مهدی پور معاون اطلاع رسانی و امور مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: ابلاغیه معاونت محترم اول ریاست جمهوری حائز نکات بسیار مهمی بود از جمله الزام همه دستگاه ها به انتشار آگهی دولتی از مرجع معاونت مطبوعاتی و حضور پایگاه های خبری 21 سال پس از اصلاح قانون مطبوعات که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رسانه ها از ابلاغ قانون آگهی دولتی و افزایش بودجه یارانه مطبوعات

قدردانی رسانه ها از ابلاغ قانون آگهی دولتی و افزایش بودجه یارانه مطبوعات