مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-12سياسي

توقف تدفین اموات در دارالرحمه شیراز


رییس سازمان آرامستان های شهرداری شیراز، با بیان اینکه ظرفیت دارالرحمه کامل شده است، از تعطیلی تغسیل و تدفین اموات در این مکان تا پایان امسال خبر داد.

- غلامرضا شریف، مسئول آرامستانهای شهرداری شیراز در حالی از توقف تدفین و تغسیل اموات با قید استثنا، در دارالرحمه شیراز تا پایان امسال، سخن می گوید که از سال 96 تاکنون، بارها مسئولان از تکمیل ظرفیت این مکان و لزوم تعطیلی آن گفته اند اما در عمل این اقدام اجرایی نشده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، شریف با یادآوری اینکه شیراز 46 آرامستان دارد که 33 آرامستان آن محلی و فعال است، گفت: امروز در معابر دارالرحمه نیز شاهد دفن متوفیان در قبرهای چند طبقه هستیم که با توجه به تکمیل ظرفیت، اجازه دفن امورات در معابر دارالرحمه را نمی دهیم چرا که با بسته شدن مسیرهای دسترسی، تردد خانواده های متوفیان و افراد کم توان برای زیارت قبور با مشکل مواجه می شود.

شریف به ظرفیت های آرامستان بهشت احمدی و مساحت صد هکتاری سایت فضای سبز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهر در حال حاضر سایت آرامستان بهشت احمدی با 466هکتار وسعت آماده انتقال و افن اموات است تا کنون 8 هزار مورد از اموات در این آرامستان دفن شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تدفین اموات در دارالرحمه شیراز

توقف تدفین اموات در دارالرحمه شیراز