مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-12اقتصادي

آب نبات سازان بجنوردی فقط با 30 درصد توان خود کار می کنند


رییس اتحادیه نبات و آب نبات ریزان بجنورد گفت: 65واحد تولیدی در بجنورد داریم که اگر حمایتی از آنها صورت نگیرد، تعداد زیادی از آنها مجبور به تعطیلی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رضا فدایی، رییس اتحادیه نبات و آب نبات ریزان بجنورد در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه آب نبات سازان بجنوردی فقط با 30 درصد توان خود کار می کنند، اظهارکرد: طی روزهای گذشته جلسه ای در سازمان صنعت و معدن درخصوص میز صادراتی آب نبات برگزار شد که تولیدکنندگان درمورد مشکلات و راه کارهای صادرات با مسئولین صحبت کردند.

وی با بیان اینکه 80 واحد تولید آب نبات در خراسان شمالی فعال هستند، گفت: سال گذشته تعدادی از تولیدکنندگان به خاطر شرایط اقتصادی، به دنبال لغو پروانه کسب خود بودند که با اقداماتی که انجام شد، مانع شدیم اما تولیدکنندگانی داریم که به کارهای دیگری مشغول هستند اما هنوز پروانه خود را لغو نکرده اند.

رییس اتحادیه نبات و آب نبات ریزان بجنورد افزود: یکی از تولیدکنندگان ما به عراق آب نبات صادر می کند اما این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که متاسفانه گمرک آب نبات را جزو کالاهای لوکس حساب کرده و بر آن تعرفه های سنگینی می بندد که همین عامل صادرات را مشکل کرده، هزینه های بالای باربری نیز یکی دیگر از مشکلات صادرات آب نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب نبات سازان بجنوردی فقط با 30 درصد توان خود کار می کنند

آب نبات سازان بجنوردی فقط با 30 درصد توان خود کار می کنند