مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-12اجتماعي

تمهیدات سازمان تاکسیرانی تهران در روزهای پایانی سال 1400


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تمهیدات در نظرگرفته شده از سوی این سازمان به منظور اجرا در روزهای پایانی سال 1400 را تشریح کرد.

- بـه گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی اسماعیل بگی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: مطابق سنوات گذشته دفاتر تاکسیرانی مناطق 22گانه در ایام انتهایی سال در آماده باش کامل هستند و نظارت ویژه بر عملکرد تاکسیران ها مطابق نوبت کاری های موجود به منظور سرویس رسانی مضاعف و مطلوب به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص روزهای پایانی اسفند و لزوم آمادگی کامل تمامی کارکنان سازمان و شرکت های خصوصی زیرمجموعه، اقدام های متعددی به منظور تامین رفاه پایتخت نشینان مد نظر قرار گرفته که از آن جمله می توان به تشکیل جلسات با معاونین حمل و نقل وترافیک مناطق و پلیس راهور مناطق 22 گانه در خصوص همکاری هرچه بیشتر در این ایام و استفاده از ظرفیت عوامل پلیس راهور اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تشکیل جلسه با ناظرین خطوط به منظور آمادگی هر چه بیشتر، هماهنگی و همکاری کامل در این ایام برای حضور بموقع رانندگان در خطوط، پیش بینی و نوبت کاری های مورد نیاز خودرو های ون و سواری برای خدمت رسانی به موقع در پایانه ها و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات سازمان تاکسیرانی تهران در روزهای پایانی سال 1400

تمهیدات سازمان تاکسیرانی تهران در روزهای پایانی سال 1400