مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 07:072022-03-12پزشكي

30 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان 3 دوز واکسن را دریافت کرده اند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به اینکه در روز های پایانی سال قرار داریم و خانوده ها در حال برنامه ریزی برای مسافرت های نوروزی هستند به هموطنان توصیه می شود جهت حفظ ایمنی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به اینکه در روز های پایانی سال قرار داریم و خانوده ها در حال برنامه ریزی برای مسافرت های نوروزی هستند به هموطنان توصیه می شود جهت حفظ ایمنی، قبل از مسافرت حتما نسبت به تکمیل پوشش واکسیناسیون کرونا و انجام دوز سوم،اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - دکتر سید مهدی طباطبایی با بیان این مطلب افزود: با توجه به گردش سویه امیکرون در دنیا و کشور و شیوع، ابتلاء و سرایت بالای این سویه، می طلبد هموطنان جهت پیشگیری از بیماری نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: روند موارد ابتلاء بیماری کاهش یافته و تا زمانیکه ایمنی گروهی محقق نگردد، خطر گردش ویروس در جامعه وجود دارد و علیرغم اینکه بعضی از استان ها با روند کاهشی بیماری روبرو بوده اند، مجددا افزایش موارد بیماری رخ داده است.

وی گفت: در استان سیستان و بلوچستان بطور میانگین 30 درصد جمعیت بالای 18 سال، 3 دوز واکسن را دریافت کرده اند و تا زمانیکه 80 درصد جمعیت 3 دوز واکسن را دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان 3 دوز واکسن را دریافت کرده اند

30 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان 3 دوز واکسن را دریافت کرده اند