مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-11ورزشي

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آخرین دیدار رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم های گیتی پسند اصفهان و چیپس کامل مشهد از ساعت 18 در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید و این تیم با 64 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان محمد کشاورز در گیتی پسند موفق شدند با 2 گل سعید احمد عباسی، محمدرضا سنگ سفیدی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسند.

در نیمه دوم نیز مرتضایی برای تیم چیپس و اصغر حسن زاده برای گیتی پسند گلزنی کردند.

سرمایه گذاری در حوزه ورزش موجب امید اجتماعی است سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش باعث گسترش نشاط و شعف اجتماعی و فزونی امید اجتماعی می شود که این موضوع از اولویت های بنیادین دولت سیزدهم و مدیریت کلان استان است.

وی با تبریک کسب عنوان قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان، افزود: حقیقتا قهرمانی تیم باشگاهی گیتی پسند سبب شادمانی مردم اصفهان شد و این تیم یکی از بهترین تیم های فوتسال کشور در دوره های اخیر بوده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: قطعا ما هرچه در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنیم باعث گسترش نشاط و شادمانی، سلامتی و تندرستی در جامعه می شود و این موضوع یکی از اهداف اصلی دولت و خادمان مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد