مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 22:472022-03-11ورزشي

هدف مان ماندن در لیگ بود


سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل مشهد گفت: با توجه به اولین تجربه حضور در لیگ، هدف باشگاه ماندن در لیگ برتر بود تا بتوانیم برای آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

- محسن جنگی، عصر امروز (جمعه، 20 اسفندماه) پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران با تبریک قهرمانی تیم گیتی پسند، اظهار کرد: با توجه به جدول، قهرمانی گیتی پسند مشخص شده بود.

تیم ما سال اولی بود که در لیگ برتر حضو داشت و از هفته اول صحبت از این بود که تیم در لیگ برتر به ثبات برسد و خوشبختانه این مسئله رخ داد.

وی افزود: بازی خوبی را در مقابل تیم خوب و کامل گیتی پسند داشتیم، تیمی که بسیار خوب فوتسال بازی می کند، در ابتدای بازی با توجه به تجربه کم تیم 3 گل خوردیم، اما در نیمه دوم به خودشان آمدند و گل های کمتری خوردیم، ضمن اینکه یک گل هم زدیم.

سرمربی تیم چیپس کامل مشهد در خصوص شرایط تیمش گفت: تمام بازیکنان ما بومی بودند و یازده نفر از آنها دهه هشتادی هستند، برای بازیکنان جوان و بازیکنانی که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند، این بازی ها اتفاق خوبی بود و تنها 4 بازیکن ما تجربه بودن در لیگ بازی داشتند.

هدف باشگاه در سال اول ماندن در لیگ برتر بود و باید برای سال های آینده برنامه ریزی کرد، تا اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف مان ماندن در لیگ بود

هدف مان ماندن در لیگ بود