مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-11فرهنگي

10هزارکانون فرهنگی مساجد کشور تا پایان دولت صاحب کتابخانه می شوند


براساس برنامه ریزی های مبتنی بر عدالت فرهنگی، تمام 10 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور تا پایان دولت سیزدهم صاحب کتابخانه می شوند.

- ، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در حاشیه آیین کلنگ زنی چهار طرح فرهنگی و هنری در مناطق محروم ملکان و در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با احداث کتابخانه در شهرهای محروم، دسترسی مردم این مناطق نیز به کتاب تسهیل می شود و سرانه مطالعه در پی آن افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، جشنواره انتخاب کتاب سال با حضور رییس جمهوری برگزار خواهد شد که نشان از اهتمام دولت سیزدهم در زمینه های فرهنگی و هنری دارد.

وی اعلام کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی هم طی ماه مبارک رمضان امسال و پس از وقفه ای چند ساله در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برگزار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کلنگ زنی طرح های فرهنگی و هنری در مناطق محروم ملکان نیز اشاره و بیان کرد: برای اجرای طرح های فرهنگی از ظرفیت مردم خیراندیش، خیران و نهادهای مردمی در شهرستان ها و استانداری کشور استفاده می شود.

در سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ملکان کلنگ احداث چهار طرح فرهنگی هنری در مناطق محروم این شهرستان از جمله دارالقرآن مبارک شهر به زمین زده شد؛ این مرکز فرهنگی در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزارکانون فرهنگی مساجد کشور تا پایان دولت صاحب کتابخانه می شوند

10هزارکانون فرهنگی مساجد کشور تا پایان دولت صاحب کتابخانه می شوند