مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-11اجتماعي

مدارس سرعین پذیرای مسافران نوروزی نخواهند بود


مدارس شهر توریستی سرعین در ایام تعطیلات نوروزی مجاز به پذیرش مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی نخواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر باقرزاده در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های سرعین بحث بهسازی و نوسازی محور سرعین به بیله درق به عنوان مسیر گردشگری است که ادامه آن تا روستای گردشگری ارجستان و اتصال به اردبیل باید به یک مسیر ایمن و مناسب تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این مسیر گردشگری عملیات تعریض و بهسازی محور سرعین – آلوارس و اوجور به عنوان فضای گردشگری زمستانی مورد تاکید است تا با راه اندازی راهدارخانه این مسیر در فصل زمستان شاهد صعودهای علاقمندان به کوهنوردی باشیم.

فرماندار سرعین به بلاتکلیفی ساختمان دولت سرعین و ایردموسی اشاره کرد و گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز در سال آینده قرار شد این ساختمان دولت راه اندازی و استقرار ادارات مختلف را در این مجتمع اداری شاهد باشیم.

باقرزاده با بیان اینکه برای کمپ تیم های ملی نیز تأمین با همکاری منابع طبیعی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: سرعین در ارتفاع مناسب همه ساله مقصد تیم های باشگاهی و ملی برای برپایی اردوی آمادگی است که امیدواریم در سال های آینده با طراحی مناسب این کمپ احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس سرعین پذیرای مسافران نوروزی نخواهند بود

مدارس سرعین پذیرای مسافران نوروزی نخواهند بود