مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-11ورزشي

معاون رییس جمهور: وجود امضا طلایی ها در نظام اداری کشور مشکل ساز است


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه وجود امضا طلایی ها و امضاهای تعیین کننده در نظام اداری کشور مشکل ساز است، گفت: در بودجه سال آینده سعی شد تا انضباط مالی رعایت شود و هزینه های جاری کم و هزینه های عمرانی افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سید محمد حسینی نماینده ویژه رییس جمهور برای سفر به سوادکوه صبح امروز با حضور در مزار شهدا امامزاده عبدالحق(ع) زیراب به مقام شهدا ادای احترام کرد و سپس از زمین فوتبال زیراب، وضعیت تملک و تعریض محور سوادکوه، رانش منطقه امیر ده، زمین فوتبال پل سفید بازدید و با خانواده شهید خلیلی در پل سفید دیدار کرد و سپس در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت.

*ضرورت نگاه ملی به سوادکوه فرماندار سوادکوه با خیرمقدم به سید محمد حسینی نماینده رییس جمهور در سوادکوه به نشست تخصصی با ادارات و نهاد ها قبل از سفر و جلسه تخصصی با نماینده رییس جمهور شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: سوادکوه ورودی استان مازندران با محور 100 کیلومتری است.

عین الله طالبی با بیان اینکه 84.

09 مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم، افزود: محرومیت سوادکوه در سبزی آن مخفی ماند و برنامه های بازدید ما متنوع بود که حضور ایشان در شهرستان سوادکوه شمالی و شورای اداری استان باعث محدود شدن برنامه ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: وجود امضا طلایی ها در نظام اداری کشور مشکل ساز است

معاون رییس جمهور: وجود امضا طلایی ها در نظام اداری کشور مشکل ساز است