مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-11بين الملل

بدعهدی آمریکا در قبال رام الله


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به بدعهدی آمریکا در قبال رام الله اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آناتولی، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که دولت امریکا به هیچ یک از وعده هایی عمل نکرد که به تشکیلات خودگردان فلسطینی داده بود.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (جمعه 11 مارس) در حاشیه نشست دیپلماتیک آنتالیا با همتای ترکیه ای خود مولود چاوش اوغلو دیدار کرد.

در این دیدار مسائل مورد اهتمام مشترک و تحولات منطقه ای بررسی شد و وزیر خارجه ترکیه همتای فلسطینی خود را در جریان مذاکرات ترکیه و رژیم صهیونیستی در سفر دو روز پیش رییس رژیم صهیونیستی به آنکارا قرار داد.

چاوش اوغلو تأکید کرد که تقویت روابط تل آویو با ترکیه به معنای تغییر سیاست ترکیه در قبال ملت فلسطین و حمایت از حق آنان در تعیین سرنوشت نیست.

المالکی نیز در این دیدار تازه ترین اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را توضیح داد و تأکید کرد که موارد تعرض به شهروندان بی پناه فلسطینی و پروژه های شهرک سازی افزایش یافته است.

او همچنین تأکید کرد که به علت اقدامات تل آویو در مصادره اموال فلسطینیان به بهانه پرداخت مستمری به خانواده های شهدای فلسطینی، تشکیلات خودگردان فلسطین با کمبود شدید منابع مالی مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی آمریکا در قبال رام الله

بدعهدی آمریکا در قبال رام الله