مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-11حوادث

بسته خبری: حوادث ناشی از طوفان گرد و خاک امروز دراستان یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در پی هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان گرد و خاک با سرعت بیش از 60 کیلومتر در استان یزد، از ظهر امروز حوادث متعدد ترافیکی در نقاط و محورهای مواصلاتی مختلف استان رخ داده که منجر به جراحت و فوت شدن برخی شهروندان شده است.

بر اساس اعلام سازمان اورژان استان یزد از ساعت 7 صبح تا 13 امروز 55 مأموریت برای رسیدگی به 20 مورد تصادف جاده ای و شهری، پنج مورد تنگی نفس، هفت مورد بیمار قلبی در سامانه این سازمان ثبت شده است.

واژگونی خودروی پراید در محور اردکان _ نایین روبروی کارخانه ایفا سرام اولین حادثه ناشی از طوفان گرد و خاک امروز در استان یزد بود که در آن سه نفر مصدوم و به بیمارستان ضیایی اردکان اعزام شدند.

در ساعت 09:56 هم در محور شیراز _ یزد _ روبروی پمپ بنزین فیض آباد یک دستگاه خودوری سواری پراید دچار سانحه شد و سه نفر در این حادثه مصدوم شدند که یک نفر آنها به صورت سرپایی در محل درمان و دو نفر برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید بهشتی تفت منتقل شدند.

 واژگونی سه کامیون خاور، ایسوزو، دو تریلر در محور مهریز _ مسجد ابوالفضل (ع) از دیگر حوادث ترافیکی ناشی از طوفان امروز در استان یزد است که در این مورد سه نفر راننده مصدوم و به صورت سرپایی در محل درمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری: حوادث ناشی از طوفان گرد و خاک امروز دراستان یزد

بسته خبری: حوادث ناشی از طوفان گرد و خاک امروز دراستان یزد