مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-11اقتصادي

پیش بینی اعتبار 35 میلیارد تومانی برای ورزشگاه وطنی قائم شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان جویبار، ضمن بازدید از پروژه ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصوبات بسیار ارزشمندی برای پروژه های نیمه تمام و در حال اتمام داشتیم که به احترام ورزشکاران عزیز و کشتی گیران محبوب و تاریخ ساز ورزش ایران، آسیا و جهان که مهد این اتفاق جویبار است، برای این شهرستان استثناء قائل شدیم.

وی گفت: با توجه به اینکه سالن کشتی جویبار حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به اینکه در مصوبات سفر ریاست جمهوری پروژه های بالای 70 درصد را مصوب می کنیم اما به احترام ورزش و کشتی گیران جویبار این سالن کشتی در مصوبات استانی سفر ریاست محترم جمهوری قرار گرفت و با اعتبار 70 میلیارد تومانی که برای این پروژه در نظر گرفته شده و پرداخت آن نیز نقدی است تا بهار 1402 سالن کشتی جویبار افتتاح و اتفاقات خوبی رقم می خورد.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با اعلام اینکه 35 میلیارد تومان برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: هر چه زودتر با کمک مسؤولان استانی و کشوری تا فصل جدید فوتبال این ورزشگاه را آماده می کنیم.

سجادی ابراز کرد: مازندران مهد بسیاری از اتفاقات ورزشی کشور، آسیا، جهان و المپیک است و حق این استان نیست که یک تیم فوتبال به نام نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار 35 میلیارد تومانی برای ورزشگاه وطنی قائم شهر

پیش بینی اعتبار 35 میلیارد تومانی برای ورزشگاه وطنی قائم شهر