مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-11سياسي

نمایندگان مجلس از ورود به انتصابات پرهیز کنند


نمایندگان باید با پرهیز از دخالت در کار دولت از ورود به امور انتصابات پرهیز کنند.

- حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به لزوم عمل به قانون در جامعه اظهار کرد: تبعیت از قانون و رعایت حدود مسئولیتی یک امر مهم برای تسریع در ارائه خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه قانون حدود اختیارات هر مسئول را تعیین کرده است، افزود: توجه به اصل قانون و حرکت در چارچوب آن باعث خواهد شد روند حرکت کشور در خدمت رسانی به مردم نظم و سرعت بیشتری بگیرد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه دولت باید از قوانین مجلس تبعیت کند و مجلس نیز مطلقاً در کار اجرا وارد نشود بیان کرد: تعامل مجلس و دولت بر مبنای قانون و پرهیز از دخالت باشد.

وی عنوان کرد: همان قدر که معتقدیم مجلس نباید در امور انتصابات دخالت کند، دولت نیز باید از قوانین مجلس تبعیت لازم را داشته و به آن پایبند باشد.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: رویکرد نماینده ای که در امور انتصابات دخالت می کند قانون مدارانه و ولایت مدارانه نیست و اگر می گوید من سرباز ولایت و مدافع انقلابم این دروغ آشکار است.

وی تصریح کرد: اگر مدیری در برابر فشار نمایندگان، صاحبان زر و زور نتواند مقاومت نماید و جواب زور گویی آنها را ندهد به درد مدیریت و خدمت مردم نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس از ورود به انتصابات پرهیز کنند

نمایندگان مجلس از ورود به انتصابات پرهیز کنند