مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-11سياسي

ارسال ماهواره نور 2 به فضا افتخاری بزرگ برای کشور است


ارسال ماهواره نور 2 به فضا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان اولین کشور مسلمان موفقیت و افتخار بزرگی برای کشورمان است.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: توجه به عظمت و بزرگی ماه معنوی شعبان و مضامین عالی مناجات شعبانیه از نکات مهمی بود که رهبری در این دیدار تاکید فرمودند.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه نقش بسیار مهم مجلس خبرگان در استحکام نظام اسلامی از دیگر نکات در فرمایشات رهبری بود افزود: عمل به ضوابط قانونی از جمله توسط دولت و مجلس از دیگر نکات فرمایشات رهبری در این دیدار بود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: از مؤلفه های استحکام نظام اسلامی قدرت و قوت ملی است که می تواند پایه های نظام را مستحکم تر کند که رهبری در این دیدار بر آن تاکید فرمودند ولی رهبری فرمودند که نباید یکی از بازوهای قدرت ملی را به نفع یک رکن و بازوی دیگر قطع کنیم.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب قدرت ملی برای هر کشوری حیاتی است و اگر ملتی به دنبال استقلال، سرافرازی و استفاده از منابع حیاتی بر مبنای اراده خود است باید در مقابل خواسته های دیگران ایستادگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال ماهواره نور 2 به فضا افتخاری بزرگ برای کشور است

ارسال ماهواره نور 2 به فضا افتخاری بزرگ برای کشور است