مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-11سياسي

نیروهای انقلابی بندرلنگه هیچ طرف مشورتی در انتصابات اخیر نبودند


مسؤولانی در این دولت انقلابی انتخاب کنید که ویژگی های جوانی ، انقلابی و جهادی و بومی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به 20 اسفند روز راهیان نور، اظهار داشت: باید با استفاده از اردوی راهیان نور برای نوجوانان، فرهنگ دفاع مقدس را به این نسل منتقل کنیم تا غیرت در جامعه ما زنده بماند.

وی 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء و تشکیل بنیاد شهید را گرامی داشت و افزود: به تعبیر امام راحل؛ شهداء امامزادگان عشق اند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است، ما باید یاد شهدا را زنده نگه داریم تصاویر آنها ،نام مبارک آنها را زینت بخش شهر ،محله و کوچه های خودمان قرار دهیم.

حجت الاسلام اسماعیل نیا بیان داشت: خبر پرتاب ماهواره سنجشی ، اطلاعاتی نور 2 توسط سپاه مقتدر و قهرمان و قرار گرفتن آن در مدار 500 کیلومتری زمین، ایران اسلامی را بعنوان تنها کشور اسلامی دارای این دانش و موفقیت در تاریخ ثبت کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: انتصاباتی را در شهرستان داشته ایم که برای مسئولان جدید  آرزوی توفیق دارم اما نکاتی را از جهت شفاف سازی باید در جهت پیش گیری از بعضی از  تحریف های غلط و آن نکته این است در انتخاب مسؤولان در شهرستان هیچگونه مشورتی با امام جمعه نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی بندرلنگه هیچ طرف مشورتی در انتصابات اخیر نبودند

نیروهای انقلابی بندرلنگه هیچ طرف مشورتی در انتصابات اخیر نبودند