مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-11سياسي

انسان با عمل صالح به قرب الهی می رسد


امام جمعه موقت سنندج، با اشاره به ارزش گذاری انسان به علائم ایمانی از دیدگاه قرآن گفت: امروز که عصر هجمه های شدید به دین است، انسان با ایمان و عمل صالح، - تقوا و ارتباطات تنگاتنگ با یاران رسول الله به قرب الهی می رسد.

ماموستا سیداحسن حسینی، امروز جمعه (20اسفند) در خطبه های نماز جمعه سنندج، با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی اظهار کرد: این بنیاد انقلابی در راستای خدمت به خانواده شهدا و جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است.

وی آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان ذکر کرد و افزود: بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی دو نهاد بسیار ارزشمند هستند و در مسیر خدمت به مخاطبین خود روندی موفق دارند.

امام جمعه موقت سنندج، با اشاره به ارزش گذاری انسان به علائم ایمانی از دیدگاه قرآن بیان کرد: امروز که عصر هجمه های شدید به دین است، انسان با ایمان و عمل صالح، تقوا و ارتباطات تنگاتنگ با یاران رسول الله به قرب الهی می رسد.

وی الگوبرداری از روش و سیره پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت(ع) را از سوی مسلمانان ضروری خواند و ادامه داد: انسان با این سه بازوی توانمند می تواند به جایگاه ارزشی که بالاترین سطح آن تقوای الهی است دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان با عمل صالح به قرب الهی می رسد

انسان با عمل صالح به قرب الهی می رسد