مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-11سياسي

مسئولان در برابر مطالبات مردم خاضع و خاشع باشند


مردم با سعه صدر و متانت مشکلات خود را صرفاً از مجاری قانونی دنبال کنند و مسئولان نیز در برابر مطالبات مردم خاضع و خاشع باشند.

- ، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با تحسین گام بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتقای ماهواره نور اظهار داشت: فرزندان انقلاب و مردم توانستند سینه آسمان را بشکافند و اقتدار ایران مقتدر اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

وی با اشاره به طرح بازسازی صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی و همت مردم در این راستا، خاطر نشان ساخت: مردم با مشارکت در این طرح، به سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی اقتداء کنند.

امام جمعه کنگان با تحلیلی بر وقایع اکراین گفت: برخورد دوگانه غربی ها و مجامع بین المللی نسبت به وقایع اکراین و یمن، نشان از حاکمیت روح نژاد پرستی در غرب و لکه ننگی برای سازمانهای بین المللی است که به دروغ دم از حقوق بشر می زنند.

محمودی حمایت مردم را بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام دینی ذکر و یادآور شد: عموم مسئولین باید تلاش کنند با مردم داری رضایتمندی آنان را فراهم نمایند.

وی به موضوع مشکلات برخی شهروندان در خصوص خانه باغ های شهر بنک اشاره و با عنوان این مطلب که دو جلسه با حضور تعداد قابل توجهی از مردم نبعنوان تجمع بلکه نشست صمیمی با شهروندان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، تمکین از قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در برابر مطالبات مردم خاضع و خاشع باشند

مسئولان در برابر مطالبات مردم خاضع و خاشع باشند