مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-11اجتماعي

باد شدید یک هفته در اردستان می وزد


رییس اداره هواشناسی شهرستان اردستان با بیان اینکه وزش باد امروز تا اواخر شب ادامه دارد، گفت: با بررسی نقشه های هواشناسی طول هفته آینده، وزش باد و در برخی روزها طوفان لحظه ای پیش بینی می شود.

- جواد رمضانپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از عصر روز گذشته با ورود سامانه ای به منطقه شاهد وزش باد شدید تا طوفان لحظه ای در سطح شهرستان اردستان هستیم و این شرایط تا اواخر امشب ادامه داد.

وی با بیان اینکه اکنون سرعت وزش باد در اردستان به حدود 100 کیلومتر در ساعت رسیده است، افزود: با توجه به وضعیتی که در سامانه ها مشاهده شده پیش بینی می شود، اوج وزش باد همراه با گرد و خاک محلی تا عصر امروز ادامه داشته باشد و اوایل شب از شدت آن کاسته شود.

رییس اداره هواشناسی شهرستان اردستان، تصریح کرد: با بررسی نقشه های هواشناسی در طول هفته آینده وزش باد و در برخی روزها طوفان لحظه ای برای شهرستان اردستان پیش بینی می شود و برای اواخر هفته آینده با ورود سامانه جدید شدت ورزش باد شدیدتر خواهد شد.

رمضان پور به کسانی که قصد سفر و یا خانه تکانی پایان سال را دارند توصیه کرد که مراقب اقدامات خود باشند، زیرا وزش باد همراه با افت دما در تمام روزهای هفته آینده میهمان مردم شهرستان اردستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد شدید یک هفته در اردستان می وزد

باد شدید یک هفته در اردستان می وزد