مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-11سياسي

الگوگیری از سیره پیامبر(ص) نیاز دنیای امروز است/امنیت کشور از برکات خون شهداست


الگوگیری از سیره و روش زندگی پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) بهترین روش تربیتی و ضرورت دنیای امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار کرد: خداوند همه مسلمانان را از شر شیطان دور و توفیق بهره مندی از برکات ماه شعبان و رمضان را به ما عنایت کند.

وی با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی افزود: این بنیاد انقلابی در راستای خدمت به خانواده شهدا و جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان است و ما باید همواره شکرگذار آنان باشیم.

ماموستا حسینی افزود: بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی دو نهاد بسیار ارزشمند هستند و در مسیر خدمت به مخاطبین خود روندی موفقی را دارند.

امام جمعه موقت سنندج به ارزش گذاری انسان به علائم ایمانی از دیدگاه قرآن گریزی زد و گفت: انسان مسلمان به چه نحوی می تواند در سطح قرب الهی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در عصر امروز که عصر هجمه های شدید به دین است انسان با ایمان و عمل صالح، تقوا و ارتباطات تنگاتنگ با یاران رسول الله موجب می شود انسان به قرب الهی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری از سیره پیامبر(ص) نیاز دنیای امروز است/امنیت کشور از برکات خون شهداست

الگوگیری از سیره پیامبر(ص) نیاز دنیای امروز است/امنیت کشور از برکات خون شهداست