مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-11سياسي

ترویج فرهنگ ایثار، اوج انسانیت به شمار می رود/ کسبه انصاف را رعایت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان به قرار گرفتن در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا اشاره و اظهار کرد: پدران، مادران و خانواده های شهدا از سرمایه های معنوی جامعه هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان  زنجان  افزود: خون مطهر سیدالشهدا(ع) دین اسلام را زنده نگهداشته است و مسلمانان با رفتار، کردار و عزاداری برای امام حسین(ع) راه این امام همام را ادامه می دهند.

وی بر نقش مهم شهدا در نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: بزرگداشت یاد و نام شهدا سرمایه گذاری برای اهداف بلندمدت است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فرهنگ ایثار اوج انسانیت به شمار می رود، گفت: شهدای ایران و 3 هزار و 535 شهید استان زنجان از جان خود برای عزت اسلام و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کل بشریت گذشتند.

امام جمعه زنجان به حوادث اسفند سال 63 اشاره و تصریح کرد: بر اساس اظهارات خود دشمن در این سال 17 هزار نفر توسط منافقان ترور شدند و سپاه پاسداران با تمام وجود سینه سپر کرده و برای دفاع از قرآن و اسلام تلاش دارند.

وی ادامه داد: در اسفند سال 63 هم با بمب گذاری در نماز جمعه تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند و دشمن از هر جایی که می ترسد و هراس دارد همان جا را هدف توطئه های شوم خود قرار می دهد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار، اوج انسانیت به شمار می رود/ کسبه انصاف را رعایت کنند

ترویج فرهنگ ایثار، اوج انسانیت به شمار می رود/ کسبه انصاف را رعایت کنند