مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-11سياسي

رفع مشکل آب و سدهای مازندران تا 1403


معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه شورای اداری آمل گفت: در بخش آب و کشاورزی برای سدهای در دست اجرای مازندران اعتبار تکمیلی در نظر گرفته شده و در بازه زمانی 1401 تا 1403 مشکل آب و سدهای استان برطرف می شود.

- سید صولت مرتضوی که در سفر هیئت دولت به مازندران در آمل حضور یافت در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به خدمات دولت اظهار کرد: در این مدت دولت با تدبیر و همتی که داشته هم صادرات نفتی و هم صادرات غیرنفتی انجام داده و همچنین شاهد برگشت منابع نیز بوده ایم.

مرتضوی از تامین اعتبار برای راه های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: برای 3 محور ارتباطی استان تامین منابع انجام شده و در محور هراز از محل منابع عمومی و تبدیل دارایی ها این تامین اعتبار محقق شده است، همچنین آزاد راه تهران شمال بخش اعظم گره های ترافیکی استان را حل می کند و برای بزرگراه فیروزکوه نیز به جهت رفع موانع، تامین منابع صورت گرفته و اعتباری که برای استان دیده شده محدود به شهرستان خاصی نیست.

معاون اجرایی رییس جمهور خاطرنشان کرد: در حوزه راه آهن نیز وزیر راه و شهرسازی با تشکیل کارگروه، اعتبار تخصیصی در نظر گرفته است.

مرتضوی ادامه داد: در بخش آب و کشاورزی نیز برای سدهای در دست اجرا اعتبار تکمیلی درنظر گرفته شده و در بازه زمانی 1401 تا 1403 مشکل آب و سدهای استان برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب و سدهای مازندران تا 1403

رفع مشکل آب و سدهای مازندران تا 1403