مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-11سياسي

صدیقی: بالاترین فساد ایجاد یأس نسبت به انقلاب و نظام است


ما با جنگ مخالف هستیم و با تخریب زیرساخت ها و کشتار مخالف هستیم اما جنگ روسیه و اوکراین جنگ تضاد منافع است اگر جنگ حق و باطل بود، - امام جمعه موقت تهران گفت: ما با جنگ مخالف هستیم و با تخریب زیرساخت ها و کشتار مخالف هستیم اما جنگ روسیه و اوکراین جنگ تضاد منافع است اگر جنگ حق و باطل بود، تکلیف دیگری داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: مناجات شعبانیه می طلبد که خطبه های متعددی را در جلسات متفاوت قرائت و از آن استفاده کرد.

صدیقی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری گفت: ایشان بر نقش بی بدیل خبرگان گوشزد کردند، از همین جا از خداوند می خواهیم رهبر ما را با این صلابت و نورانیت و کرامت و مزایای بی بدلیلی که به ایشان داده شده است تا ظهور حضرت مهدی (عج) از ما نگیرد.

وی درباره جهاد تبیین گفت: در انفعال جوامع و از هم گسستن ارتباطات یک اجتماع، تبلیغ نقش مهمی دارد.

دشمن با تبلیع پر حجم خود ذهن ها و باورها و اعتقادات را بمباران می کند و حتی دروغ را چند بار تکرار می کنند تا باور شود که درست است و از سویی هنرمندانه با ابزار مدرن اعتقادات را مورد هجوم قرار می دهند اما از طرف ما دفاع و تببین و توجیه و پاسخ لازم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: بالاترین فساد ایجاد یأس نسبت به انقلاب و نظام است

صدیقی: بالاترین فساد ایجاد یأس نسبت به انقلاب و نظام است