مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-11سياسي

شهدا ایثارگران و جانبازان قهرمانان واقعی جنگ تحمیلی هستند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک با اشاره به اینکه شهدا در جنگ تحمیلی نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به تاراج برود گفت: شهدا و ایثارگران و جانبازان قهرمانان واقعی جنگ تحمیلی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمان کادری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بسیار مفتخریم که در ماهی پر از ارزش و برکت قرار داریم که میلاد با سر سعادت سه قمر تابناک امامت ولایت در این ماه بزرگ و نورانی قرار دارد که مایه فخر شیعیان اسلام است.

وی در خصوص 25 اسفند ماه سالروز 25 اسفند ماه گفت: قدرت نرم نظام اسلامی ایران در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بحث مقابله با حملات سایبری جهان که ما برنامه ریزی خصمانه در تلاش برای فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت بود با وجود بنیاد شهید و امور ایثارگران و فعالیت جوانان در حوزه رسانه و فضای مجازی تا به اعلام خنثی شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در خصوص هشت سال دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی با وجود جوانان صالح و متدین و انسان های پرهیزکار در برابر آماج حملات مستکبرین و دشمنان جمهوری اسلامی ایستادند و بینی دشمنان اسلام و مسلمین را به خاک مالیدند و افتخارات بسیار ارزنده ای به یادگار گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا ایثارگران و جانبازان قهرمانان واقعی جنگ تحمیلی هستند

شهدا ایثارگران و جانبازان قهرمانان واقعی جنگ تحمیلی هستند