مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-11سياسي

دستیابی به «نصیب آموزشی یکسان»، تمرکز نظام تعلیم و تربیت در دولت مردمی


وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: تمرکز نظام تعلیم و تربیت در دولت مردمی، بر «نصیب آموزشی یکسان» است و برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین موظفیم در این مسیر گام برداریم.

- دستیابی به نصیب آموزشی یکسان ، تمرکز نظام تعلیم و تربیت در دولت مردمی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: تمرکز نظام تعلیم و تربیت در دولت مردمی، بر نصیب آموزشی یکسان است و برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین موظفیم در این مسیر گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یوسف نوری در سفر یک روزه خود به استان مازندران و در دیدار با آیت الله علی معلمی - نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه شهرستان قائم شهر- درخصوص واگذاری یا فروش زمین های وقفی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: در اقدام به فروش و واگذاری این زمین ها حتما باید نیت واقف مورد توجه باشد و این اصل شرعی نباید نادیده گرفته شود و از تغییر کاربری این قطعات از آموزشی به تجاری پرهیز شود.

نوری با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: رسیدن به نصیب آموزشی یکسان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب می باشد از این رو تمرکز نظام تعلیم و تربیت در دولت مردمی، بر نصیب آموزشی یکسان و آموزش و پرورش موظف است برای دستیابی به اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به «نصیب آموزشی یکسان»، تمرکز نظام تعلیم و تربیت در دولت مردمی

دستیابی به «نصیب آموزشی یکسان»، تمرکز نظام تعلیم و تربیت در دولت مردمی