مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-11سياسي

تدوین طرح جامع، پیش شرط رفع مشکلات روستاهای بیرجند است


استاندار خراسان جنوبی به صورت سرزده از چندین روستا در حاشیه شهر بیرجند بازدید کرد و گفت: تدوین طرح جامع، پیش شرط رفع مشکلات این روستاها است.

- جواد قناعت، امروز جمعه 20 اسفند در بازدید از روستاهای رقویی، منظریه و حسین آباد باغران در حاشیه شهر بیرجند اظهار کرد: این بازدید پیرو دیدارهای مکرر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این روستاها و با هدف رصد میدانی مطالبات و درخواست های اهالی صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این سه روستا با وجود اینکه چسبیده به مرکز استان هستند، مشکلات عدیده دارند اما چند مورد از مسایل حیاتی و کلان در اولویت پیگیری قرار گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مشابهت مشکلات این سه روستا در حاشیه شهر بیرجند با روستاهای دورافتاده استان، اصلا زیبنده و قابل قبول نیست.

وی با اشاره به جلسات کارشناسی و بازدیدهای معاونت عمرانی و دفتر فنی استانداری از این سه روستا اظهار داشت: مهمترین مشکل این روستاها، نداشتن راه دسترسی و نامناسب بودن روشنایی معابر است.

قناعت گفت: بنا به جمع بندی هایی که صورت گرفته، برای ایجاد راه دسترسی در اولین فرصت اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت نبود معارض حقیقی در مسیر تعیین شده یا بروز مشکل فنی خاصی، مشکل جاده دسترسی در نیمه اول سال 1401 حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع، پیش شرط رفع مشکلات روستاهای بیرجند است

تدوین طرح جامع، پیش شرط رفع مشکلات روستاهای بیرجند است