مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-11فرهنگي

صدور مجوز موقت برای خانه های مسافر در یزد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به امکان اقامت در خانه های مسافر به عنوان یکی از ظرفیت هایی که در ایام نوروز مورد استقبال مسافران و میهمانان نوروزی قرار می گیرد، - از صدور مجوز موقت برای خانه های مسافر در یزد خبر داد.

هما خورشیدی ضمن اعلام این خبر گفت: در آستانه نزدیک شدن به ایام سال نو، تمامی ظرفیت ها و امکانات اقامتی و پذیرایی استان برای استقبال از هم وطنان عزیز مهیا شده و مردمان دیار دارالعباده و خطه کویری ایران آماده پذیرایی از میهمانان خود هستند.

وی در ادامه به امکان اقامت در خانه های مسافر به عنوان یکی از ظرفیت هایی که در ایام نوروز مورد استقبال مسافران و میهمانان نوروزی قرار می گیرد، اشاره و عنوان کرد: اداره کل میراث فرهنگی با همکاری جامعه هتلداران استان طی چند سال گذشته مبادرت به ساماندهی و ارائه مجوز بهره برداری به این گونه واحدها کرده و مسافران می توانند از واحدهایی که نسبت به اخذ مجوز اقدام کرده اند و دارای پروانه بهره برداری هستند، استفاده کنند.

خورشیدی ادامه داد: از 25 اسفندماه سال جاری لغایت 25 فروردین ماه 1401، مجوز یک ماهه برای خانه های مسافر موقت با هدف افزایش ظرفیت اسکان در ایام نوروز صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز موقت برای خانه های مسافر در یزد

صدور مجوز موقت برای خانه های مسافر در یزد