مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-11سياسي

حمایت از متخصصان برای ثروت آفرینی در حوزه نانو


در رویداد «ارائه به سرمایه گذار استارت آپ های فعال در حوزه فناوری نانو» بر توسعه فناوری و ثروت آفرینی توسط متخصصان دارای دانش فنی در حوزه نانو تاکید شد.

- در رویداد ارائه به سرمایه گذار استارت آپ های فعال در حوزه فناوری نانو بر توسعه فناوری و ثروت آفرینی توسط متخصصان دارای دانش فنی در حوزه نانو تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد که به میزبانی ستاد توسعه فناوری نانو با حضور دکتر سعید سرکار رییس ستاد نانو و دکتر سید مهدی رضایت مدیر کارگروه توسعه سرمایه های انسانی این ستاد و تنی چند از مدیران این ستاد در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، 7 استارت آپ نانویی، توانمندی و فناوری خود را به سرمایه گذاران مدعو ارائه کردند و هدف نهایی این رویدادها را جذب سرمایه لازم برای توسعه و رشد این استارت آپ ها اعلام کردند.

در شروع این رویداد دکتر سید مهدی رضایت، ضمن خوشامدگویی به شرکت های دانش بنیان و دیگر حضار گفت: حمایت از متخصصان و پژوهشگران ایرانی مقیم خارج، از ایده ها و طرح های سعید سرکار، دبیر ستاد نانو است و این طرح با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به مرحله و نتایج خوبی رسیده است .

همچنین در مراسم اختتامیه دکتر سعید سرکار خاطرنشان کرد: هدف از این گونه برنامه ها، معرفی الگوهای مطرح در حوزه نانو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از متخصصان برای ثروت آفرینی در حوزه نانو

حمایت از متخصصان برای ثروت آفرینی در حوزه نانو