مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-11سياسي

راهیان نور تهدیدات فضای مجازی و رسانه ای دشمن را کم رنگ می کند


جوانان ما در معرض تهدید رسانه ها و فضای مجازی قرار دارند که راهیان نور و تبیین ناگفته های دفاع مقدس می تواند به نوعی تهدیدات رسانه ای دشمن را کم رنگ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس و مسوولان دانشگاه های کردستان 120 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه های استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

رییس دانشگاه کردستان در مراسم بدرقه این دانشجویان گفت: این رویداد مبارک به دلیل شیوع کرونا با وقفه ای طولانی مواجه شده بود که امروز خوشحالیم این اتفاق میمون در دانشگاه کردستان صورت گرفته است.

 رحمت صادقی افزود: هر ساله با اشتیاقی که به دلیل اعزام کاروان های راهیان نور در دانشگاه ها حاکم می شد به دانشگاه ها برگشته است.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ایثار و فداری های زیادی صورت گرفت که بخش زیادی از این دوران بعد از گذشت 30 سال از پایان جنگ بازهم ناشناخته است که تبیین ایثارگری های آن دوران می تواند درس های زیادی برای جوانان داشته باشد.

صادقی یادآور شد: جوانان ما در معرض تهدید رسانه ها و فضای مجازی قرار دارند که راهیان نور و تبیین ناگفته های دفاع مقدس می تواند به نوعی تهدیدات رسانه ای دشمن را کم رنگ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور تهدیدات فضای مجازی و رسانه ای دشمن را کم رنگ می کند

راهیان نور تهدیدات فضای مجازی و رسانه ای دشمن را کم رنگ می کند