مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-11ورزشي

رییس هیات ورزش نابینایان کرمانشاه ابقا شد


اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات نابینایان استان کرمانشاه برای مدت چهار سال دیگر به اردشیر نظری رای اعتماد دادند.

- مجمع انتخاباتی ریاست هیات ورزش نابینایان استان کرمانشاه با حضور رییس فدراسیون و مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار شد که در نهایت اردشیر نظری با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

در این مجمع اردشیر نظری و سجاد سنجری دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش نابینایان استان بودند که پس از اعلام برنامه هایشان، رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدا آغاز شد که باتوجه به اینکه تعداد اعضای حاضر در مجمع 16 نفر بودند و یکی از اعضای رای سفید داده بود، اردشیر نظری 8 رای و سجاد سنجری هم 7 رای کسب کردند که به دلیل نزدیک بودن آراء دو کاندیدا انتخابات به دور بعد کشیده شد.

در دور دوم انتخابات با عدم حضور یکی از اعضا، 15 رای داخل صندوق ریخته شد که در این دور بار دیگر اردشیر نظری 8 رای موافق از مجموع 15 رای ماخوذه را کسب کرد و طبق آیین نامه انتخابات مجامع هیات های ورزشی توانست ریاست هیات ورزش نابینایان استان را عهده دار شود.

جلال عزیزی معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مجمع در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امیدواریم رییس هیات در دور بعدی ریاست خود با هم افزایی و حمایت از این قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات ورزش نابینایان کرمانشاه ابقا شد

رییس هیات ورزش نابینایان کرمانشاه ابقا شد