مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 01:572022-03-10سياسي

تندیس سیمین واحدهای صنعتی سبز، به ایران خودرو خراسان رسید


در بیست و سومین همایش ملی واحد های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور، ایران خودرو خراسان تندیس سیمین و لوح تقدیر این همایش را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- بیست و سومین همایش ملی واحد های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور با حضور بر خط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و جمعی از مسوولان، در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار و از ایران خودرو خراسان به عنوان واحد صنعت سبز کشور تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایران خودرو خراسان، به نقل از مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در همایش مذکور، 304 واحد ثبت نام کرده بودند که 233 واحد در حوزه صنعت، 8 واحد در حوزه معدن و 63 واحد در حوزه خدمات فعالیت داشتند که شرکت ایران خودرو خراسان برای سومین سال موفق به کسب تندیس سیمین صنعت سبز کشور شد.

در این همایش مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان خراسان، گزارش جامعی از اقدامات در حوزه حفاظت از محیط زیست و شاخص های عملکردی این حوزه ارایه کردند و در پایان تندیس های سیمین و لوح های سپاس به نیابت از مقام عالی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، توسط سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به واحدهای برتر اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس سیمین واحدهای صنعتی سبز، به ایران خودرو خراسان رسید

تندیس سیمین واحدهای صنعتی سبز، به ایران خودرو خراسان رسید