مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:272022-03-10پزشكي

بجِد، به دنبال محرومیت زدایی در حوزه سلامت هستیم


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در آیین افتتاح بخش 24 تخت خوابی مراقبت های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیان کرد: محرومیت زدایی در سلامت را با راه اندازی مراکز بهداشتی در دستور کار داریم که با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم.

- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در آیین افتتاح بخش 24 تخت خوابی مراقبت های ویژه بیمارستان "شهید محمدی" بندرعباس بیان کرد: محرومیت زدایی در سلامت را با راه اندازی مراکز بهداشتی در دستور کار داریم که با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهروز رحیمی عنوان کرد: ویروس منحوس کرونا با تمام مشکلات و گرفتاری هایی که برای کشور ایجاد کرد، اما باعث شد نگاه ها به حوزه سلامت ویژه تر شود و اهمیت کار همکاران ما در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی برای عموم مردم پررنگ تر شود.

وی در ادامه بیان کرد: از دیگر مباحثی که مورد اهمیت بیشتر قرار گرفت، خدمت رسانی در بخش های مراقبت های ویژه بود که مکلف شدیم با نگاهی متفاوت برای گسترش این بخش ها در کشور تلاش بیشتری کنیم.

رحیمی بابیان این که در بندرعباس بخش مجهز مراقبت های ویژه به ظرفیت درمانی استان هرمزگان اضافه شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای حوزه درمان بندرعباس، کمبود تخت در بخش مراقبت های ویژه بود که به لطف خدا تعداد 24 تخت آی سی یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجِد، به دنبال محرومیت زدایی در حوزه سلامت هستیم

بجِد، به دنبال محرومیت زدایی در حوزه سلامت هستیم