مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-10سياسي

افتتاح نمایشگاه امام زمان شناسی در کرج


مدیر مجتمع بین المللی مهدیون کرج از افتتاح نمایشگاه امام زمان شناسی در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود شفیق عصر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دو بخش از این نمایشگاه برای اولین بار و در قالبی بی نظیر در البرز همزمان با شب نیمه شعبان افتتاح می شود.

وی با تاکید بر اینکه محوریت کارها به جهت معرفتی است، ادامه داد: برپایی نمایشگاه کربلا به ما برای کسب تجربه بسیار کمک کرد و توانستیم در اندیشکده ندبه بار معرفتی بسیار خوبی را ایجاد کنیم تا برای مخاطب جا بیفتد.

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون کرج از جمله فعالیت های مجتمع مهدیون را در خصوص نمایشگاه کربلا، نامه حضرت عباس (ع)، حضرت ام البنین (س)، تألیف و چاپ کتاب چادرسوخته از وقایع ظهر عاشورا به بعد و نقاشی 40 تابلو روایتی و تهیه کلیپ از این تابلوها به چهار زابن فارسی، عربی، انگلیسی و اردو برشمرد.

وی بیان کرد: تمامی فعالیت و کارهای گذشته در اندیشکده ندبه به نوعی جمع آوری شده و در این اندیشکده سیر تاریخی و بیانی که در دعای ندبه وجود دارد و اتفاقاتی که در تاریخ افتاده به صورت تجسمی و هنری پیاده سازی شده است.

شفیق تصریح کرد: تمامی روند برپایی و سیر تاریخی اندیشکده به همت مشاوران مذهبی و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و استناد به اسناد تاریخی و روایی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه امام زمان شناسی در کرج

افتتاح نمایشگاه امام زمان شناسی در کرج