مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 22:172022-03-10سياسي

شبانه برای شفاف شدن حقوق نمایندگان مجلس اقدام کردیم


نماینده کرج درباره حواشی مطرح شده درباره مستثنا شدن نمایندگان از انتشار حقوق خود گفت: ما وقتی متوجه این اقدام خلاف شفافیت و تبعیض آمیز شدیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در نشستی با جمعی از کارشناسان استان البرز با اشاره به اهمیت شفافیت افزود: پرداختی هایی که به تمام دستگاه ها وجود دارد باید شفاف باشند.

وی با بیان اینکه حدود 8 هزار پیشنهاد در بودجه ثبت شده بود، تصریح کرد: هر پیشنهاد تقریبا 30 دقیقه از وقت مجلس را به خود اختصاص می دهد یعنی تقریبا 4 هزار ساعت باید به پیشنهادهای نمایندگان اختصاص پیدا کند ولی امکان بررسی این تعداد پیشنهاد وجود ندارد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد افزود: ذیل تبصره دوازدهم پیشنهادهای مختلفی وجود داشت لذا جمع بندی نمایندگان در مجلس این بود که بصورت کلی رای گیری و از تبصره 12 عبور شود.

عباسی با اشاره به حواشی ماجرای مستثنا شدن نمایندگان از انتشار حقوق خود گفتت: ما وقتی متوجه پیشنهاد خلاف شفافیت و تبعیض آمیز شدیم، شبانه جهت تبعیضی که زیبنده مجلس انقلابی نبود؛ اقدام کردیم.

وی افزود: هماهنگی هایی با سایر نمایندگان و رییس مجلس انجام دادیم، ایشان هم قول مساعدت دادند و یکی از نمایندگان پیشنهادی را مطرح کرد، که با 200 رای مصوب شد و مقرر گردید حقوق نمایندگان شفاف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبانه برای شفاف شدن حقوق نمایندگان مجلس اقدام کردیم

شبانه برای شفاف شدن حقوق نمایندگان مجلس اقدام کردیم