مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-10سياسي

توزیع 400 بسته غذایی در بین نیازمندان خدابنده


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از توزیع 400 بسته سبد کالای 400 هزار تومانی در قالب طرح «دست های مهربانی» و «قرار دوازدهم» بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نیت واقفین و خیراندیش شهرستان خدابنده در قالب طرح دست های مهربانی و قرار دوازدهم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) به صورت امینانه اجرا شد .

علی ذوالقدر، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع400 بسته غذایی خشک بین نیازمندان اظهار کرد: این بسته های غذایی از محل عواید موقوفات شهرستان خدابنده به ویژه موقوفه قیدار نبی(ع)  تهیه و بین خانواده های زیر پوشش موسسات و انجمن های خیریه از جمله موسسه همای رحمت، انجمن حمایت از زندانیان، بنیاد پیشکسوتان، انجمن خیریه آبشار عاطفه ها( قیدار و سجاس)، انجمن حمایت از بیماران کلیوی، انجمن خیریه مهرانه، موسسه خیریه امام رضا(ع)، موسسه خیریه زینبیه، موسسه خیریه ولیعصر(عج)، دفتر آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام و اداره بهزیستی شهرستان توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه طرح دست های مهربانی و قرار دوازدهم از عواید موقوفاتی که واقفین آنها نیت کمک و مساعدت به نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 400 بسته غذایی در بین نیازمندان خدابنده

توزیع 400 بسته غذایی در بین نیازمندان خدابنده