مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-10فناوري

​اتصال 662 خانوار روستایی استان فارس به شبکه ملی اطلاعات


​سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال 2256 نفر از روستاییان استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در قالب 7 روستا و با اعتبار 80 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: با ایجاد سه سایت جدید و ارتقای دو سایت موجود توسط همراه اول و ایرانسل، دسترسی 7 روستای جدید استان فارس در شهرستان های لارستان، سروستان، خرامه و کازرون به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم شده است.

وی روستاهای متصل شده از طریق احداث دو سایت جدید توسط همراه اول را روستای علی آباد از توابع شهرستان لارستان و روستای قنبری از توابع شهرستان سروستان و روستاهای ارتقا یافته توسط همراه اول را روستاهای چشمه ولی آباد والی و اسلام آباد از توابع شهرستان خرامه و روستاهای پشت پر سلیمان و آب میک از توابع شهرستان کازرون ذکر کرد.

سلیمان پور همچنین از اتصال روستای احمدآباد کربال به شبکه ملی اطلاعات توسط ایرانسل و از طریق احداث یک سایت جدید خبر داد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، میزان اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه ها را مبلغ 80 میلیارد ریال از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​اتصال 662 خانوار روستایی استان فارس به شبکه ملی اطلاعات

​اتصال 662 خانوار روستایی استان فارس به شبکه ملی اطلاعات