مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-10سياسي

بهره گیری دشمن از فضای مجازی برای تهاجم به هویت ملی/آغاز اعزام کاروان های راهیان نور


همزمان با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور سردار باقری در نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور گفت: دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی و راه های جذاب سعی بر تهاجم به هویت و ارزش های ما دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار نشده است.

وی افزود: گستره سرزمینی راهیان نور در هفت استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر است که در این استان ها حدود 57 یادمان دفاع مقدس وجود دارد؛ یکی از کارهای خوبی که ما در ستاد مرکزی راهیان نور کشور با همکاری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی انجام شد، راهیان نور را فقط به منطقه خوزستان محدود نکردیم، بلکه این موضوع در مناطق غرب و شمال غرب نیز گسترش پیدا کرد و اردوهای راهیان نور به دو استان هرمزگان و بوشهر نیز اعزام شد.

سردار کارگر افزود: خوشبختانه در 365 روز سال راهیان نور را داریم و اعزام کاروان ها فقط به مدت زمان 15 اسفند تا 15 فروردین محدود نمی شود، در موضوع اعزام و اسکان هم کارهای بسیار بزرگی انجام شده که یکی از کارهای انجام شده، سند ملی راهیان نور است که این سند تکلیف همه دستگاه های کشور را معلوم کرد و این توانست به عنوان یک سند اصلی خود را نشان دهد.

وی گفت: دو قرارگاه دانشجویی و دانش آموزی، وزرای علوم و آموزش و پرورش مسئول این دو قرارگاه شدند که این خیلی به برگزاری اردوهای راهیان نور دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری دشمن از فضای مجازی برای تهاجم به هویت ملی/آغاز اعزام کاروان های راهیان نور

بهره گیری دشمن از فضای مجازی برای تهاجم به هویت ملی/آغاز اعزام کاروان های راهیان نور