مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-10فرهنگي

موقعیت مهدی سختی های فرمانده بودن را به نمایش می گذارد


کارگردان فیلم سینمایی موقعیت مهدی گفت: موقعیت مهدی، اولین فیلمی است که راجع به فرمانده بودن ساخته شده و سختی های فرمانده بودن را به نمایش می گذارد.

- ، هادی حجازی فر، روز پنج شنبه در نشست خبری با رسانه ها در سینما آزادی تبریز، ادامه داد: این فیلم را می شد با تمرکز بیشتری ساخت و لحظه های فیلم با روح بهتری می توانست اجرا شود.

وی اظهار کرد: پنج درصد توان من صرف فیلم موقعیت مهدی شد و 95 درصد از آن صرف فهماندن آدم هایی که نمی فهمیدند، دویدن برای امکانات، گفت و گو با آدم هایی که وقتی وارد اداره آنها می شدی از دم در تا بالای سر آن عکس آقا مهدی بود، گرفتن فشنگ، صرف گرفتن آب معدنی برای بازیگران و عوامل صحنه و گرفتن سرپناه برای حفظ آنان در گرمای 52 درجه شد.

کارگردان فیلم سینمایی موقعیت مهدی گفت: کار کردن در مورد شخصیت های معاصر به شدت سخت است به ویژه وقتی این شخصیت از عقبه قهرمانی و حماسی برخوردار باشد، سخت تر نیز می شود.

حجازی فر، افزود: به تعداد آدم هایی که با کاراکتر و شخصیت اصلی فیلم شناخت دارند و مراوده ای با وی داشته اند، دیدگاه وجود دارد و یک دفعه با هزاران نفر مواجه می شوید که ادعا می کنند که باکری را از همه بهتر می شناختند و باید نظر آنها تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت مهدی سختی های فرمانده بودن را به نمایش می گذارد

موقعیت مهدی سختی های فرمانده بودن را به نمایش می گذارد