مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-10اقتصادي

دریافت 120 دلار از کامیون های ترانزیت سبب کاهش تجارت در مرز دوغارون شده است


مدتی است که اکثر تجار بارهای ترانزیت خود را از طریق مرز ماهیرود صادر می کنند و ترانزیت از مرز دوغارون کاهش یافته همین امر سبب تعدیل صدها نیرو از مجموعه اقتصادی مرز دوغارون شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدتی است که اکثر تجار بارهای ترانزیت خود را از طریق مرز ماهیرود صادر می کنند و ترانزیت از مرز دوغارون کاهش یافته همین امر سبب تعدیل صدها نیرو از مجموعه اقتصادی مرز دوغارون شده است.

سفر وزیر اقتصاد، فرصت خوبی بود برای مطالبه مردمی توسط خبرنگاران در خصوص کاهش تردد کامیون های ترانزیت از مرز دوغارون و وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر به مرز دوغارون و افتتاح همزمان ایکس ری های خودرویی دوغارون، بازرگان، بیله سوار و نوردوز در پاسخ این مطالبه به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه گمرک جمهوری اسلامی ایران از محل ترانزیتی که انجام می شود عایداتی ندارد و از طرفی اعلام شده که در این زمینه هیچ مانعی نیست اما ظاهراً به جهت قواعدی که از طرف سازمان راهداری مصوب شده چنین اختلافی بین گمرکات مختلف ایران و افغانستان وجود دارد و بعد از برگشت به پایتخت این مسئله را از وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهم کرد.

سیداحسان خاندوزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت های مرزی و صادرات کالا به کشور همسایه با مساعدت و رایزنی های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 120 دلار از کامیون های ترانزیت سبب کاهش تجارت در مرز دوغارون شده است

دریافت 120 دلار از کامیون های ترانزیت سبب کاهش تجارت در مرز دوغارون شده است