مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-10اقتصادي

طرح هادی در 70 روستای رامشیر و رامهرمز اجرا می شود


تا خردادماه سال آینده، طرح هادی 70 روستا در دو شهرستان رامشیر و رامهرمز اجرا می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس بنیاد مسکن کشور گفت: تا خردادماه سال آینده، طرح هادی 70 روستا در دو شهرستان رامشیر و رامهرمز اجرا می شود.

اکبر نیکزاد امروز، 19 اسفندماه پس از بازدید از روستاهای رامشیر و بافت فرسوده مرکز شهر رامهرمز اظهار کرد: امروز موارد مربوط به بنیاد مسکن که نیاز به پیگیری داشتند، بررسی شدند و همچنین در این راستا، تصمیمات خوبی گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص گازرسانی به روستاهای این دو شهرستان افزود: در بحث گازرسانی روستاهایی که فاقد گاز هستند با پیگیری نماینده مردم منطقه در مجلس از وزارت نفت، حدود 200 کیلومتر شبکه و خط انتقال گاز اجرا می شود و در نهایت به ورودی روستاها می رسد.

ربیس بنیاد مسکن کشور گفت: همچنین قرار بر این شد که در روستاهای زیر 20 خانوار که فاقد طرح هادی بودند، طرح هادی به فوریت تهیه شود و مردم برای استفاده از نعمت گاز مشکلی نداشته باشند.

نیکزاد تصریح کرد: با پیگیری نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و وزارت نفت، مبالغ خوبی برای اجرای طرح هادی روستاها در نظر گرفته شده و همچنین قیر رایگان نیز عنایت مجلس شورای اسلامی بود که در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی در 70 روستای رامشیر و رامهرمز اجرا می شود

طرح هادی در 70 روستای رامشیر و رامهرمز اجرا می شود