مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-10سياسي

تاکید یک مسئول بر نقش روابط عمومی ها در تحقق فرمان جهاد تبیین


روابط عمومی ها نقش بی بدیلی در انعکاس خدمات و دستاوردها و تحقق فرمان جهاد تبیین را دارند و بر همین اساس ، مدیران ادارات باید به جایگاه روابط عمومی ها اهمیت دهند و این حوزه را تقویت کنند.

- ایسنا/تهران سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: روابط عمومی ها نقش بی بدیلی در انعکاس خدمات و دستاوردها و تحقق فرمان جهاد تبیین را دارند و بر همین اساس ، مدیران ادارات باید به جایگاه روابط عمومی ها اهمیت دهند و این حوزه را تقویت کنند.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا عصر پنجشنبه 19 اسفند ماه در نشست شورای اداری این شهرستان خاطرنشان کرد: لازمه مبارزه با فقر مطلق که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته این است که دستگاه ها ابتدا زیرمجموعه خود را پالایش و مشکلات معیشتی کارکنان را حل کنند.

وی ادامه داد: ادارات ملزم هستند برنامه های پیش روی خود در سال 1401 را شفاف ، دقیق ، قابل اندازه گیری و بر اساس شاخص ها در دو شرایط عادی و بحرانی تهیه و تحویل فرمانداری دهند.

سرپرست فرمانداری پیشوا عنوان کرد: یکی برنامه های در دست اجرا، تدوین سند تحول و پیشرفت 1420 شهرستان پیشوا است ؛ باید بدانیم در سال 1420 با چه جمعیت، شرایط و امکاناتی روبرو هستیم تا زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یک مسئول بر نقش روابط عمومی ها در تحقق فرمان جهاد تبیین

تاکید یک مسئول بر نقش روابط عمومی ها در تحقق فرمان جهاد تبیین