مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-10بين الملل

همدستی آمریکا و فرانسه در جنوب یمن برای استخراج فوری گاز


منابع آگاه از تحرکات شدید آمریکایی - فرانسوی در جنوب یمن برای استخراج فوری گاز در چارچوب سیاست یافتن جایگزین هرچند موقت برای گاز روسیه، خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در سایه بحران اوکراین، ایالات متحده و فرانسه طی چند روز اخیر، بر شدت تلاش های خود برای تولید مجدد گاز یمن و صادرات آن به بازارهای اروپایی با نرخ بالا افزوده اند.

  روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار یادداشتی در این خصوص نوشت که در همین راستا، ژان ماری صفا سفیر فرانسه در یمن، هفته گذشته تماس های  متعددی با دولت عبد ربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی و استانداران حضرموت، شبوه و مارب که به ائتلاف سعودی - اماراتی وفادارند، داشت.

به ویژه که دولت مستعفی هادی به مقامات این استان ها در اواسط ماه گذشته وعده تداوم حمایت اقتصادی نیز داده است.

بنا بر این گزارش، به موازت این امر، تیم لندرکینگ فرستاده آمریکا به یمن، جمعه گذشته به همراه کتی وستلی ، کاردار سفارت واشنگتن در یمن و مقامات شرکت های هنت و توتال از تاسیسات صادرات گاز مایع بلحاف واقع در دریای مکران در سواحل استان شبوه بازدید کرد.

 به اعلام مرکز رسانه ای استان شبوه، لندرکینگ نشستی مهمی با عوض الوزیر العولقی  استاندار برگزار کرد و در آن به بررسی موانع امنیتی و نظامی که ممکن است مانع تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدستی آمریکا و فرانسه در جنوب یمن برای استخراج فوری گاز

همدستی آمریکا و فرانسه در جنوب یمن برای استخراج فوری گاز