مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-10اقتصادي

رفسنجان می تواند یکی از مقاصد گردشگری یونسکو باشد


شهردار رفسنجان ظرفیت های فراوان گردشگری شهر رفسنجان را یادآور شد و گفت: رفسنجان می تواند در مسیر ژئوپارک شدن و به عنوان یک مقصد گردشگری در برنامه های یونسکو باشد.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان ظرفیت های فراوان گردشگری شهر رفسنجان را یادآور شد و گفت: رفسنجان می تواند در مسیر ژئوپارک شدن و به عنوان یک مقصد گردشگری در برنامه های یونسکو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کهنوجی صبح امروز 19 اسفند در دیدار با جمعی از کارشناسان صنایع دستی، گردشگری و ایرانشناسی که به منظور هم اندیشی پیرامون ظرفیت های موجود گردشگری در شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: امروزه کمتر شهری را می توان بدون رویکرد و نگرش توسعه گردشگری مدیریت کرد.

وی افزود: رویکرد گردشگری و توجه ویژه به آن، باعث می شود شهری زیبا، جذاب، سرزنده و پویا داشته باشیم و شهر همچون مغناطیسی، گردشگران و سرمایه گذاران را به سوی خود بکشاند.

شهردار رفسنجان به ظرفیت های رفسنجان در مقوله گردشگری اشاره و بیان کرد: گردشگری مهمترین پتانسیل در زمینه اشتغالزایی برای رفسنجان است که شهرداری رفسنجان در این زمینه صددرصد حمایت می کند.

مهندس کهنوجی با بیان اینکه برای بحث گردشگری در بودجه سال آینده شهرداری رفسنجان نگاه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: رفسنجان می تواند در مسیر ژئوپارک شدن و به عنوان یک مقصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان می تواند یکی از مقاصد گردشگری یونسکو باشد

رفسنجان می تواند یکی از مقاصد گردشگری یونسکو باشد