مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-10سياسي

7000 چاه غیرمجاز منابع آب زیرزمینی کرمانشاه را تهدید می کند


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه حفظ منابع طبیعی و محیط زیست یک اولویت جدی است، گفت: هفت هزار چاه غیرمجاز منابع آب زیرزمینی کرمانشاه را تهدید می کند.

- ، بهمن امیری مقدم ظهر پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه که با حضور معاونین عمرانی، سیاسی و امنیتی و اقتصادی استانداری و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: تکریم شایسته مردم در هنگام مراجعه به ادارات و پیگیری دلسوزانه مطالبات آنها اولویت اصلی دولت و مدیریت ارشد استان کرمانشاه است.

وی افزود: مردمی که برای پیگیری مشکلات و مطالبات خود به ادارات مراجعه می کنند باید درخواست آن ها با احترام کامل و در اسرع وقت پیگیری شود و این نحوه تعامل و پیگیری مورد نظارت دقیق و نامحسوس قرار می گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم مطالبات به حقی در زمینه تأمین مناسب نیازهای اولیه مانند آب، برق، گاز، راه دسترسی و دیگر خدمات عمومی و ضروری دارند و کرمانشاه نیازمند مدیران سالم، عملیاتی، جهادی و با برنامه است که دغدغه خدمت صادقانه و بی منت را به مردم داشته باشند.

امیری مقدم با انتقاد از برخی رویکردها مدیریتی، گفت: در گذشته با این بهانه عجیب که این پروژه ها در زمان ما به پایان نمی رسد مانع انجام برخی طرح های ضروری شده اند و این ظلم مضاعف به مردم کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 چاه غیرمجاز منابع آب زیرزمینی کرمانشاه را تهدید می کند

7000 چاه غیرمجاز منابع آب زیرزمینی کرمانشاه را تهدید می کند