مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-10اقتصادي

استقبال شرکت قطعه سازی خودرو از سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با هدف همکاری در تولید و تأمین قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با مدیرعامل شرکت قطعه سازی «کادک» دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با هدف همکاری در تولید و تأمین قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با مدیرعامل شرکت قطعه سازی کادک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان پیش از ظهر امروز 19 اسفندماه در دیدار دکتر بهرامی مدیرعامل شرکت تولیدی کادک در تهران با اشاره به بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بم و شرکت کرمان موتور، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در حال توسعه است و سرمایه گذاری های مختلفی در آن در حال شکل گیری است.

روح الله بهرامشاهی افزود: کشاورزی در رفسنجان به واسطه کم آبی و کاهش کیفیت خاک دچار چالش شده و تمایل به سرمایه گذاری در بخش صنعتی بیشتر شده است و ما در منطقه ویژه فرصت های خیلی خوبی برای سرمایه گذاری فراهم کرده ایم که سرمایه های در گردش مردم شهرستان به سمت صنعت سوق داده شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به پتانسیل قطعه سازی در منطقه ویژه اشاره داشت و افزود: به دور از موازی کاری، مصمم هستیم در تکمیل چرخه تولید همراه باشیم و با تبادل تجربیات و راهنمایی های لازم در این زمینه ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شرکت قطعه سازی خودرو از سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

استقبال شرکت قطعه سازی خودرو از سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان