مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-10بين الملل

وضعیت آب شرب مشگین شهر با تخصیص اعتبار در سال آینده بهبود می یابد


وضعیت آب شرب شهری و روستایی در مشگین شهر زیبنده مردم منطقه و استان اردبیل نبوده که بهبود این وضعیت با تخصیص اعتبار طی سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز طی دیدار مردمی با مردم مشگین شهر در جریان سفر شهرستانی خود، اظهار کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان مشگین شهر در دامنه کوه سبلان، وضعیت فعلی آب شرب روستایی و شهری این شهرستان زیبنده مردم منطقه و استان اردبیل نبوده که بهبود این وضعیت با تخصیص اعتبار طی سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای بزرگراه اردبیل - مشگین شهر از منابع سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، تأمین اعتبار صورت گرفته و در 13 کیلومتر از این محور گاردریل نصب شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در سطح استان اردبیل 4 پست فشار قوی 63 مگاوات در حال اجرا بوده که یک پست در مشگین شهر قرار دارد و کلیه اعتبارات 4 پست مذکور از منابع اعتبارات سفر ریاست جمهوری تأمین شده است.

مسؤولان استان اردبیل در کلیه سطوح پاسخگوی مردم باشند عاملی بیان کرد: در سند چشم انداز سال آینده استان اردبیل که در حال طراحی است، برای کلیه حوزه های استان از قبیل صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب شرب مشگین شهر با تخصیص اعتبار در سال آینده بهبود می یابد

وضعیت آب شرب مشگین شهر با تخصیص اعتبار در سال آینده بهبود می یابد